FAQ - vaše dotazy

Vaše nejčastěji pokládané dotazy
 

Jak bezpečné je odesílat přepravcem obrovské panely? Co když se poškodí nebo rozbijí?

Solární panely patří k produktům náchylnějším k poškození z důvodu jejich velikosti a tvrzeného skla. 
Jsou na druhou stranu pevné a odolné, nicméně k estetickým vadám při přepravě, často putující přes celou zemi, často dochází. Ne však u nás. Abychom na Solárnu jakémukoliv poškození zabránili, rozhodli jsme se investovat větší náklady na přepravu, a lišíme se tak od zbylé konkurence.
Jsme přesvědčení, že způsob, jakým zasíláme solární panely nad 200 W, je nejbezpečnější možný. 
Panel obdržíte na dřevěné paletě obalen kartony a velkou vycpávkou na přední straně panelu, aby bylo chráněno sklo.

Co když dojde k poškození během přepravy, třeba jen hliníkového rámu? 

Ač se snažíme sebevíce, může se neopatrnou manipulací stát, že dojde k lehkému poškození. 
Pokud tak nastane, nejčastěji odřeným či poškrábaným rámem, jež neovlivňuje výkon samotného panelu, nabídneme vám určitou částku zpět, i v závislosti na vyjádření přepravce, se kterým situaci musíme nejdříve prověřit.

Když dojde např. k malé prasklině na skle následkem nedobrého zacházení, musím na své náklady panel poslat zpět? Dostanu potom nový?

Naší pečlivou dopravou se snažíme tohoto vyvarovat, avšak nikdy nelze zodpovídat za neopatrné chování přepravce. Pokud dojde k takové škodě, díky pojištění a smlouvě s přepravcem obdržíte panel nový, a nejen to. Postaráme se o vyzvednutí poškozené zásilky u vás doma, aniž byste musel(a) cokoliv zařizovat. Přepravce si dohodnutý den přijede pro zboží, dá vám potvrzení o přijetí a druhý den doručí k nám. Následně do 3-5 dní vám odešleme nový kus.

Kolik zaplatím za dopravu? Mohu objednat na dobírku? 

Přepravní náklady hradí z menší části zákazník, z té větší (cca 60 %) jsou hrazeny naší stranou.
Za dopravu u objednávek do 3 300 korun (neobsahuje velký solární panel) zaplatíte 99 korun. U objednávek 2 400 Kč a méně v případě zvolení Zásilkovny jen 59 korun. 
U objednávek nad 3 300 Kč a více obsahující velký solární panel jsou větší přepravní náklady, vy však zaplatíte jen 159 korun.

V případě zvolené dobírky se cena ještě navýší. Dobírková forma úhrady, tedy uhrazení objednávky řidiči v hotovosti nebo platební kartou, lze zvolit u všech produktů vyjma panelů odesílaných na dřevěné paletě, u kterých je transport složitý, náročný a drahý; kupující však zaplatí jen 159 korun (platba objednávky předem); a podlážku, na níž je panel připevněn, si na naše náklady ponechá. Zbylé položky na dobírku zasíláme s poplatkem 50 Kč.

Lze přepravci platit kartou, nebo musím mít hotovost?

U všech našich smluvních partnerů můžete dobírku uhradit platební kartou. Tedy jak u DPD, tak GLS.

Mohu si objednávku bezplatně vyzvednout?

Můžete. Při výběru dopravy zakliknete osobní odběr. Následně vás budeme informovat, protože při os. odběru jsou dvě možnosti bezplatného doručení. Buď si zásilku vyzvednete v provozně v Doksech, lib. kraj, nebo vám ji zdarma doručíme v případě, že se nacházíte mezi trasou Česká Lípa-Mladá Boleslav. Zákazníkům jednou týdne objednávku doručíme na své náklady. 
Při osobním odběru v Doksech vám zásilku připravíme k vyzvednutí ve vámi zvolený čas.

Chtěl bych objednat více solárních více solárních panelů Poskytujete množstevní slevy?

Poskytujeme. Už v případě nákupu 3 panelů od nás získáte slevu 10 %. Můžete tak ušetřit i tisíce korun.

Jakým způsobem si mohu objednat?

Nejlépe na našem eshopu Solárno.cz. Ale pokud vám je příjemnější jiný způsob, objednávku lze vytvořit i na zák. infolince. 
A jak to probíhá? Do telefonu nám sdělíte požadované produkty k objednání, uvedete vaše nacionále společně s emailovou adresou. Krátce na to zadáme objednané produkty do administrace a vytvoříme vám objednávku. Souhrn všech položek a dopravy následně obdržíte do emailové schránky a smskou na mobilní telefon..
V případě tel. objednávky vyžadujeme, aby kupující na tento automatický email reagoval způsobem "souhlasím/potvrzuji obj./vše v pořádku/apod", jen tak dojde k uzavření kupní smlouvy.

Jak se dozvím, až objednávku vyexpedujete? Bude mě přepravce informovat?

Už při vytvoření objednávky vás sms zprávou informujeme o jejím přijetí a začínáme na ni pracovat. 
Jakmile bude vše zkompletováno a zabaleno, do 24 hodin zásilku předáme dopravci a ihned opět obdržíte sms o expedici. 
O pár hodin později vás sms a emailem informuje přepravce o převzetí. Druhý den ráno stejným způsobem jste informování o doručování s přibližným časem doručení, případně kontaktem na řidiče.

V nabídce jsem nenašel k objednání akumulátory

Baterie pro solární systém nenabízíme. V případě potřeby vám však rádi poradíme s jeho výběrem v závislosti na vaší sestavě a požadavcích.
Na internetu je několik specializovaných prodejců baterií, kteří mají velký výběr. A jelikož na Solárnu nemáme žádnou smlouvu s těmito výrobci, nemohli bychom cenově konkurovat.

Za jak dlouho obdržím objednávku?

Brzy. Naší garancí je, že do 2 dní od objednání, případně obdržení platby, budeme zásilku expedovat. 
Poté vám do emailové schránky zašleme sledovací číslo přepravy.

K čemu slouží vaše prozákaznická linka?

Linku na tel. čísle 792 400 474 dále využijte i v jiných případech než jen vytváření objednávek. Před objednáním můžete zavolat a probrat váš záměr, poradit se, jaký panel či příslušenství ve vašem případě ideálně zvolit. Využijte ji i v případě obecných dotazů, jež vás se solární tematikou zajímají, případně i reklamací a postupu.

 

ccc_6

 

Kam se podívat nyní?

 ↘  Eshopová nabídka produktů Další články k přečtení  ↙
 Jednotlivé solární panely  ↪ Zapojení a instalace panelu
 Solární kompletní sestavy  ↦  Rady a tipy
 Solární regulátory a měniče ↠ Solární regulátor
 Příslušenství k solární sestavě   Rozdíly mezi panely
➙ Dárkové poukazy a ostatní ➙ O Solárnu